وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
سرخط خبرها

 بیشتر بستری‌شدگان در مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها واکسن کرونا نزدند

  • کد خبر: ۷۹۳۸۸
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
 بیشتر بستری‌شدگان در مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها واکسن کرونا نزدند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیشتر کسانی که کارشان به بخش مراقبت‌های ویژه (ای سی یو) بیمارستان‌ها کشیده می‌شود، واکسن نزده‌اند، به عبارتی اغلب این افراد، اقدام به تزریق واکسن کرونا نکرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بابک عشرتی به همه واجدین شرایط توصیه کرد که در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند تا از بخش عمده‌ای از عوارض بیماری در امان باشند.

وی جلوگیری از مرگ و ابتلا به نوع شدید بیماری را از مهمترین تاثیرات واکسن کرونا اعلام کرد و گفت: مردم از هر واکسنی اعم از داخلی و وارداتی که به دست آوردند، استفاده کنند و نسبت به این کار تعلل نکنند.

عشرتی یادآور شد: کسانی که تاکنون واکسن زنده اند، همچنان باید توصیه‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها را به دقت رعایت کنند.

وی گفت: حدود ۷۰ درصد جامعه باید واکسن کرونا را دریافت کنند تا ایمنی مناسبی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا فراهم شود. تا آن زمان باید پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنیم.

عشرتی افزود: با توجه به اینکه اغلب سالمندان در کشور واکسن کرونا زده اند، مرگ و میر این بیماری بیشتر در افراد جوان‌تر مشاهده می‌شود؛ به عبارتی روند مرگ و میر در کشور تغییر یافته و به سمت جوانان سوق یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران به جوانان توصیه کرد که ابتلا به بیماری را جدی بگیرند و نسبت به آن ساده انگاری نکنند؛ چرا که می‌تواند خطرات جدی برای آنان داشته باشد.

عشرتی با توجه به روند بیماری، از همه مردم به خصوص جوانان خواست بیشتر مواظب خود باشند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->